Семінар: «Конструктор сучасного уроку хімії»
20 січня на базі Багатянського ЗЗСО відбулось засідання школи молодого вчителя хімії.
Метою семінару «Конструктор сучасного уроку хімії» є прискорення процесу адаптації молодих спеціалістів до навчально-виховної діяльності в школі, надання практичної допомоги малодосвідченим вчителям, формування творчого підходу до професії вчителя, професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.
У ході семінару вчитель вищої категорії, старший вчитель Грекова Олександра Іванівна провела урок у 8 класі на тему «Відносна густина газів. Обчислення відносної густини газів». Під час уроку практикувались різні форми навчальної діяльності: індивідуальна, колективна. Вчитель вдало використовував диференціацію та індивідуалізацію, віддав перевагу методам, що активізують мислення та діяльність учнів під час самостійного здобуття знань: методи випереджального, пошуково-дослідницького, проблемно-пошукового навчання. Під час уроку учні вправно вирішували задачі, працювали з роздатковим матеріалом, періодичною системою хімічних елементів Д.І.Мендєлєєва, картками із завданням та Інтернет- ресурсами. Застосовані методи і прийоми «Кластер», «Снігова куля», керована практика, «Дистанційний диктант» сприяли розвитку предметних та базових компетентностей учнів (самоосвітньої, комунікативної, інформаційної, навчально-пізнавальної). Досвідчений, талановитий вчитель Грекова О.І. продемонструвала на уроці педагогічну майстерність та індивідуальний підхід у спілкуванні з учнями, вміння мотивувати їх до вивчення предмету.
Вчителям була надана дієва допомога щодо: аналізу та самоаналізу уроку, роботи з документами, вимог до оформлення кабінету, складання контрольної, тематичної роботи, поурочного та календарного планування, використання науково-методичної літератури, посібників.
Бажаємо молодим вчителям терпіння, наполегливості, наснаги в опануванні творчих ідей.